homework.

Varför har jag nästan alltid något med "home" i rubriken? Måste gilla det ordet alltså.
Kom hem från skolan för typ en halv timme sedan, just nu så ligger jag här och har nyss kollat klad fejjan,bdb, och massa bloggar. Ska snart ta och sätta igång med mina läxor.. Har två noläxor som skulle in idag, men glömde det.. (Förlåt Maria, om du någonsin läser detta), sen so hemprov som jag har gjort typ.. 2frågot på. Och den ska in i veckan, borde göra lite matte också eftersom vi har matteprov på onsdag.. Men glömde matteboken i skolan såklart, så den kirrar jag imorgon. Kan bli lite jobbigt att göra allt samma dag annars, tror nästan att jag ska göra en kladdkaka så jag har något gott medans jag ska plugga + bra musik. Allt går så himla mycket bättre då... På något konstigt sätt, så ska nog slänga ihop lite mera låtar på min spotify lista och sedan ro ihop en kladdkaka och börja plugga! Känns så viktigt att vara  extra duktig nu det sista läsåret så man har större chans att få högre betyg, och jag har alltid varit off iskolan. Inte brytt mig så himla mycket, men nu börjar jag inse hur mycket jag skulle ha brytt mig istället, jag menar.. Varför slösa bort ett år på iv om man redan är skolless? eller varför gå en linje man inte gillar så mycket istället för att fixa poängen och gå den man vill? Ja,ni yngre borde verkligen tänka på det och ta tag i skolan :)! Ne nu ska jag slösa hela min dag på att göra läxa istället för att sitta här och skriva ett inlägg om skolan? hahah as kul för ni som läser det kan jag förstå.




Ungefär så var jag i skolan idag, råkade somna på no lektionen och missade en hel film om något som var viktigt.. Hehe. Så ska försöka komma i tid i sängen ikväll, Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, det märkte jag... Men jag antar att du behövde slumra till lite! :) Du kommer igen nästa timme;)

2010-03-01 @ 18:01:19

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0