home sweet home.

Så ja! Nu är jag hemma igen, hade en as skön och rolig helg kan jag ju säga.

Igår så var vi med Emelie,cilla och sebbe, färgade Elins hår.. Blev dock ganska fail,
men hade otroligt kul, sedan så såg vi på "never back down". Sjukt bra film!
Idag så vaknade jag före Elin så när hon vaknade och gick in till köket så såg hon mig sitta där och dricka jucie och äta kall falukorv men gott vare. Sedan så tog vi en filt och gick ut och satt oss i solen i snön, jätte skönt! :D
blev tyvär lite fräkning dock, sitter just nu i soffan och pratar med mamma och hennes kompis, dricker kaffe och äter bullar så hade jag tänkt att vara lite social! puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0