hello world!

Ja äntligen tillbaka till verkligheten! Klev upp runt halv 8 i fredags och for upp till farmor och farfar, for nästan ut dirket till stavarsjön och grilla,pimla osv.  Sen på kvällen så kom Ida och Klas upp, riktigt roligt hade vi iallafall.
Klev upp runt 11 på lördag och åt frukost sen så åkte vi ner på sjön och solade,grilla,pimpla och körde skoter! Andre och fredrik kom efter en bra stund men deras skotrar hade gått sönder -.-' Så for hem och fixade dom och sen 7-8 nångång så for vi ut med skotarna, jag,sara,ida,klas,andre,fredrik och jon eller vad han hette. For en bra bit och när vi var på sista sjön så lät det som om andres skoter skar.. Men icke! Så grillade och busade i snön, efter ett tag så kom klas och andre på en bra ide.. Åkte två på andres skoter och skulle hoppa.. Skotern landade och sen så flög dom över styret hah. Sen så for vi hem till Fredrik och drack kaffe/cola och åt popcorn sen så skjutsade Fredrik hem oss tjejer så fick klas köra skotern hem. Och idag så skulle vi på skotergudtjänst men jag,sara,klas och ida valde att sova, klev upp halv 1 och åt frukost sen for jag och sara ut med skotern osv. Sen så är jag hemma nu, riktigt skönt iallafall! Snart så kommer mamma hem med maxmat sen så ska jag duscha sen så känns det som om jag kommer somna jätte tidigt ikväll, det är bra iallafall! Så kanske man kommer upp imorgon.. UUH känner inte bra med skola imorgon. Ha en bra kväll


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0