happy!

GAHA, har precis köpt ett par skor! dom blir nog awesome! Lite roligt är att ´dom är rosa och jag gillar inte rosa, men det blir nog bra.  Dom var cool/snygga/fula så man bara behövde ha dom! hahahaha, kom hem runt 7 imorse i guess? hade varit ute och åkt bil med Andre sedan med Strande osv. Ja vi hann göra en massa saker, t.ex. 360 osv. As kul, ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske ska se på film med några, ta en lugn hemma kväll med mamma och bara mysa? Ne vafan jag har lov jag ska inte vara hemma och ta det lugnt! Det kan jag göra på veckorna när jag ska till skolan. Ne vi får allt ta och se, skriver väl sedan! :)



Mina nya skor ;D


Kommentarer
Postat av: / E

omg vilka heta!

2010-03-09 @ 12:22:37

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0