HAHAHA-

Ni är nog dummare än vad jag trodde, ja jag tydker synd om tjejerna och jag mår själv dåligt för det Dennis har gjort men varför ska ni hoppa på mig för det? Jag har inte våldtagit dem eller sprutat i deras ansikte? För det första så bor jag inte i Bjästa, jag var inte så seriös med allt jag skrev så ni vet. Ni vet.. Att vara dum i huvudet tjänar man läsare på ;).

Kom hem från skolan för ett tag sedan, sitter just nu och värmer mina billys i ugnen? haha känns lite konstigt kan jag lova, men vad gör man när man inte ha en micro? Min katt ligger under mattan och går fram och tillbaka precis som en grävling under jorden. Har varit ute med hunden min så mamma slipper göra det när hon kommer hem. Ska snart packa och sedan åka till Elin i Gideå, fixa oss,hem till Sebbe och chilla, rock of gideå, fest, efterfest :D Ja så ser våran dag ut idag just so u know, Blir taskigt med inlägg ikväll kan jag ju säga, Men kan flörta med henne så jag lägger ut ett innan vi går till Sebbe. Mitt hår är typ.. Gult/orange/ljusbrun as fint säger jag bara + är hes som ett svin känns inte allt för bra kan jag ju lova.




kvällens go dricka


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tanken på att du stöttar killen som har ärrat två tjejer för livet gör mig spyfärdig.

2010-03-26 @ 18:22:59
Postat av: My

Jag håller med alla som tycker att det är hemskt att hon stöttar en våldtäktsman.

Men för i helvete, alla kommentarer om att hon förtjänar att bli våldtagen och misshandlad (jag tror till och med jag såg ett par mordhot), Ni är inte bättre själva.

2010-03-26 @ 19:50:35
Postat av: Herrik

Mår dåligt att du inte ens ber om ursäkt att du stöttat en våldtäktsmannen utan bara skrattar åt andras olycka.

2010-03-26 @ 21:31:23
Postat av: Marcus

Orsaken till att du får kommentarer är att du skrev under att Dennis skulle friges och var oskyldig. Om det var så att du inte var så allvarlig i det så borde du inte ha skrivit under! Du skrev under och det betyder att du står för det!



Kan väl hålla med om att folk är lite väl hårda men så länge du försvarar din underskrift så är du medhjälpare till Dennis, så enkelt är det!



Hoppas du går på mer än rykten nästa gång du yttrar dig i rättsfrågor!

2010-03-27 @ 09:29:59
Postat av: jenny

du kan fan inte ha någon skam i kroppen

2010-03-27 @ 12:29:38
URL: http://jjennypetersson,blogg.se
Postat av: Anonym

saken är den att du på allvar vill att killen ska bli frigiven bara för att hans kompisar saknar honom, han har begått två allvarliga brått och förtjänar mkt värre straff än han fick... och "Att vara dum i huvudet tjänar man läsare på ;)." är bara sorgligt, unga tjejer har verkligen inget vett i skallen

2010-03-27 @ 15:24:26
Postat av: Johan

"Ni är nog dummare än vad jag trodde, ja jag tydker synd om tjejerna och jag mår själv dåligt för det Dennis har gjort men varför ska ni hoppa på mig för det? Jag har inte våldtagit dem eller sprutat i deras ansikte?"

Och ändå försvarar du honom??? Hur tänkte du nu?

Och vi är de dumma... LOL, vilket jävla självmål!

2010-03-27 @ 15:36:49
Postat av: john

jag skulle råda dig till att hålla käften, dom enda som läser din patetiska lilla blogg är folk som hatar dig för att din blogg finns länkad på massa sidor om folk som stöttar en våldtäktsman, det här kommer faktiskt att förfölja dig resten av livet om du fortsätter blogga om det. det här är allvarligt, ingen jävla lek för att få bloggläsare

2010-03-27 @ 15:37:24
Postat av: Cillan

Fy fan vilken äcklig människa du är! Sitter och skriver att en freakin våldtäktsman är oskyldig och sedan stöttar honom OCH SÅ GNÄLLER DU NÄR DU FÅR KRITIK!? Fy fan, väx upp för i helvete!

2010-03-28 @ 11:43:45
URL: http://ceciliavigren.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0