godnatt!

Så nu har jag gjort.. ingenting sen jag skrev senast,har smörjt in mig iallafall! Vilket verkligen behövdes, har varit lat och inte orkar gjort det på ett tag och i den hära vinterkylan så har jag blivit väldigt torr! Jag funderar på om man ska be kusinen ta med sig sin kamera och sen så knäppa några bilder osv. SÅ jag kan jag göra ny header!
Iallafall så tror jag att jag ska hoppa i sängen och se på film så jag kan somna i någon vettig tid, Och göra något utav lovet! Fast helt ärligt.. Det känns mer som om det är helg än lov, men det kan man ordna! Har dock inte så lång tid kvar här i stan, för på torsdag åker jag till mina kusiner i Sidensjö och sedan tidigt på fredagmorgon så åker vi till farmor och farfar/mormor och morfar. (Min farmor och farfar och deras mormor och morfar) Men blir nog otroligt kul, länge sedan det var bara vi kusiner också. Jag och mina kusiner är typ som syskon om man säger så, alltså.. Jag ser dom mera som mina syskon än mina kusiner också men det är bra att man har bra kontakt med släkten med ;).
Ek het geen liefde.
Godnatt :)




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0