god natt!

Gah känner mig som en männsika efter att ha duschat, så nu ska jag gå och smörja in ansikte med nattkräm och sedan borsta tänderna för att se på en film. När jag stod i duschen så såg jag att jag hade ett as fet blåmärke över hela mitt knä, och började undra vafan har jag gjort.. Tills jag kom på att jag skulle försöka slänga Andre i snön men han tryckte ner mig så mitt knä fick as hög fart och rätt ner i en sten... Men hey! Jag lever än. 
Ska även till tandläkaren imorgon kom jag på nu.. Måste röntga och kolla om jag ska få tandställning känns inte alls allt för bra om jag ska vara ärlig. Men det går bra! Ne nu ska jag se på film och försöka sova.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0