gn!

God night bitches! :) Nu har jag gjort klart so hemprovet och är redo för att sova, matteprovet imorgon känns dock mindre bra.. Men det är bara att chansa och hoppas på det bästa! Oftast så känns det som om det kommer gå dåligt när det går bra på proven, men just nu så fattar jag inte ett skit om vad vi håller på med på matten.. Men det går nog bra vilket fall, hinner tyvär inte skriva något imorgon förän jag kommer hem från Elin. Ska följa henne på stan en stund efter att jag slutat, sen hem till henne mysa och bara vara och snacka en massa skit som vi inte hunnit/kunnat gjort på sjukhuset sen ska vi se på Andra Avenyn (?) och dricka te och hennes mamma kanske ska vara med oss och mysa då! Så imorgon blir nog en otroligt bra dag känns det som. Ne nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon! Lov nästa vecka, kärlek på det säger jag bara :D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0