glass elelr grädde?

Sitter just nu i köket och äter nyponsoppa med grädde, mycket godare med glass :(
Men hade tyvär inte det hemma för nått litet troll har varit och ätit upp alla glass, undra vem..
*INTE JAAAAAG JAG LOVAR*  Har duschat,sett på tv, sett AA, gått ut och gått med hunden.
Och när jag har ätit upp så ska jag gå ner till källaren och hämta tvätt,ikväll så ska jag på gårn.
Orkar inte vara hemma, haha. På fredag så ska jag till Elin i gideå och vi ska på "rock of gideå".
Band och sånt som ska spela där, och vi ska umgås med en massa roliga och tokiga personer.
Ne nu ska jag äta upp min food, fast egentligen kankse det inte ens kan kallas för mat/middag?
Skit samma, jag är ensamen hemma jag äter vad jag vill!
Ha en bra dag


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0