frukost.

Igår kväll så var jag bara hemma, gick ut och träffade Johanna en sväng och sedan så runt 11? så kom Andre hem till mig, pratade med mamma och sedan så drev vi med lite folk på msn.

Vaknade runt 10 imorse av att mamma pumpade musik!? Wtf, ändå kan hon klaga på att jag lever om mycke? :o Skickade sms och bad hon sänka, somnande om och vaknade strax innan 12 tror jag, såg klart på filmen "Bröllops fotografen" eftersom att jag somnade ifrån filmen igår. Ikväll ska jag kanske vara med Andre eller Jacob i think. Just nuuu så äter jag uppstekt korv,potatis och stekt ägg! As gott, sen ska jag äta två tekakor och dricka te. Sitter dock och fundera på vilket te.. Vi har ju vanilj,choklad,apelsin,mango osv. Så har en hel del att välja mellan :)! Ne ska äta upp nu så jag kan städa rummet och diska bort disken i mitt rum och fixa mig.
Ha en bra dag!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0