EARTH HOUR

Yes! Nu har det startat, helt ärligt? när började det ens? Mamma har släckt ner lägenheten och jag blev lite små sur och sen sa hon att det var nu man skulle släcka alla lampor och skit så jag satt mig i mitt rum med alla lampor tända och kollade ner på stan en sväng. Kan ju säga så att ingen här verkar bry sig allt för mycket ;) Speciellt inte komunen, alla gatulampor och allt är tänt, men vafan spela roll! Jorden går inte under för att vi inte gör det.  Sitter just nu och smörjer in mig och har nyss hjälp min mamma att välja kläder, hon ska ut ikväll och ja. Så jacob ska hit och vi ska tydligen kolla på Avatar eller vafan filmen heter.. Någon som har sett den? Är den bra isf? :)
Ne nu tänkte jag gå och göra en stor kopp te och bara mysa tills Jacob kommer, Fast nu borde jag klä på mig så jag inte sitter i underkläder när han kommer hit, så skriver senare :D Ha en bra kväll.


Skepp och hoj!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0