done!

Nu är jag klar med det mesta utav läxan, känns otroligt skönt! Så snart ska Andre komma och plocka upp mig och vi ska åka till gårn och umgås med folk sen hem och göra lite mera läxa och sedan sova så jag slipper sova på lektionen imorgon. Känns ganska onödigt om jag ska vara helt ärlig, men kunde inte hålla ögonen öppna idag på no;n ännu värre blev det när vi skulle se på film. Men det ordnar sig nog, är så otroligt less på att man är i skolan på dagarna sen sitter man hemma och pluggar på kvällarna, men vill man ha bra betyg så är det bra.
Och ja.. Vill ha lite bättre betyg än vad jag hade vid julavslutningen så :)! Ne nu kom andre så vi hörs senare eller imorgon! Ha en bra kväll :)



Funderar på att färga den hära färgen till sommaren!
Blir nog snyggt till en brun kropp och snygga sommarkläder + skor + ringar osv. :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0