batman

Roliga rubriker jag har nu för tiden tycker jag, men kom iallafall nyss hem.
Och jag borde sova nu eftersom jag borde vara vaken runt 9-10 imorgonbitti när min kusin och moster kommer och hämtar mig för jag ska till dom och sedan på fredag så far vi till farmor och farfar och därför så kommer det nog inte bli nå mera inlägg förän jag kommer hem på söndag om jag inte lånar kusinernas dator imorgon då men det orkar jag nog inte. Saken är den.. somnar jag så kommer jag aldrig komma upp imorgon och därför känns det som om jag skulle vilja vara vaken hela natten men.. icke! Då kommer jag vara en död sill imorgon typ, vilket är både och.. Skit bra att jag är trött vilket gör att jag kommer somna jätte tidigt men finns en risk för att jag kommer typ vara lite "off" och sur osv. Så det känns lite onödigt.. Tror jag ska be mamma väcka mig innan hon far, hon far runt 8 så.. Och sen får hon ringa runt 9-10 så jag verkligen är vaken då, annars lär min kusin ringa mig när hon är i stan och det blir nog bra ska ni se! Sen lär vi nog ta en massa bilder också så dom kommer upp efter helgen.. Ne nu ska jag se klart på "Eva och Adam" (där dom är barn) Och sova eller ja.. försöka sova, har gått från jätte trött till jätte pigg nu.. Eller är nog övertrött men ändå. Skriver imorgon bitti och säger hejdå om jag hinner! Kan förresten lägga upp en bild på dagens "face look" för jag hann aldrig ta några bilder på outfiten innan Andre kom hit och hämtade mig. Godnatt!


Dagen/gårdagens facelook!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0