Angående våldtäkten.

Vad vet ni om jag har blivit utsatt för något sexuellt eller inte? "då skulle du ha stöttat tjejerna" Ja jag stöttade tjejerna trots att jag var vän med Dennis och var med i Fria Dennis. Och jag bor fortfarande inte i Bjästa för er som inte verkar kunna förstå det? :s Och ja det var jävligt dumt utav Dennis att göra det hära men gjort är gjort vad ska vi göra åt saken? Och det blir männsikor våldtagna VARJE dag och enda andledningen till att ni bryr er ett år senare om den hära våldtäkten pga. att det visades på tv;n. Hade det inte visas så hade inga mera personer brytt sig right? Och ska jag vara helt ärlig så tror inte jag att flickorna vill att massa okända personer ska lägga sig i, det dom ville egentligen var att sina kompisar skulle tro på dom. Och jag tror även att "Linnea", "Jennifer" och Dennis vill att vi ska gå vidare med det hära, han skulle ha haft ett helvete när han kom ut även om inte det skulle ha visas på tv och nu när det har visas lär han ha ännu mera helvete. Han lär liksom ha insett att det var dumt och sånt gör man inte nu eller hur? Så varför ska ni andra "läsa upp honom"?  Och ni som har kommenterat är inte så speciellt bra personer ni heller kan jag ju säga, har sett mordhot, och att vissa ska våldta mig och det enda och det andra? För att jag känner Dennis och stöttade flickorna?

Jag har iallafall varit på bägge sidorna och det är bättre än att bara ha varit på Dennis sida eller hur? Och alla 3 vet väl om att jag var med Dennis och med flickorna och dom störde sig inte på det eftersom jag får ha vilka vänner jag vill, men vad flickorna har sagt till mig sa jag ALDRIG till någon annan, Jag fanns där för dom när nästa inga av deras dåvarandre vänner hade tid. Så att en helt dålig person är jag trots allt inte, men jag förstår inte varför alla sitter och skriver i Dennis's brors logg om att dom ska döda honom med bara händer osv. Som bror är det klart att man skyddar sina syskon, jag skulle ha skyddat min bror också. Ni som säger "nej det skulle jag aldrig göra blablaabal" Ni vet inte hur ni skulle ha reagerat i den situationen, och eftersom jag kände Dennis sedan innan så kan jag verkligen säga att det hära var en sak man ALDRIG kunde tro att han skulle göra.

Om vi alla som inte är inblandad i våldtäktet bara sluta bry oss om det hära nu (borsetts från tjejernas vänner som blir inbladad eftersom tjejerna måste ha någon att prata med),  så skulle allt vara så otroligt mycket bättre eftersom vi har inte ens nått med den att göra och med alla Facebook grupper så gör vi saken värre! Visst var det modigt av Amanda Ögren att gå emot strömmen och Stötta sk. Linnea medans alla andra svek henne, men vad ska en medalj göra? Hon lär inte precis bli gladare och jag tror inte att Facebook eller någon annan kommer att ge henne en medalj. Och ni som tycker att det var fel att Dennis delade ut blommorna på skolavslutning kan seriöst ta sig i röven, det var gulligt! Hade han varit oskyldig skulle ni också ha tyckt att det var gulligt right? Jag tror det var mera ett "Tack för alla åren, glöm inte mig" Eller "Tack för alla åren, glöm inte varandra". Och ja..

Det hära är mera vad jag känner och ser på det hela. För jag menar allt som har hänt har redan hänt vi kan inte spola tillbaka tiden och göra det ogjort, låt det vara hänt och tjejerna kommer att bli bättre iallafall sk. Linnea hon blev sprutad i ansiktet medans sk. Jennifer blev våldtagen, den är en stor skilland tro mig! Jag vet.. sk. Linnea har fått en chans att börja om på nytt och det verkar ha gått bra för hon, och jag ser sk. Jennifer lite nu och då här i stan och hon ser ut att må bra visst gör det ont på insidan och man försöker inte att visa det på utsidan. Men när man själv har döljt saker i flera år och ver hur ett fake lende ser ut och när man verkligen kan se dom dära "osyndliga" tårarna så vet man om det går bättre för personen elelr sämre och hon ser ut att försöka inte tänka på det och må bättre iallafall. Jag tror att det hära programmet rev upp ytrligare sår på dom, Och varför ska jag få skit för att jag är kompis med Dennis och har stöttat flickorna? Det är fortfarande inte jag som har gjort något mot dem, Dennis bror har inte gjort nått mot dem utan att skriva bloggen med uppgifter som han hade fått! utan den som har gjort allt detta det är såklart Dennis, så varför ska ni sitta och kasta skit på alla andra?

En sak som jag tycker ungdomsvården eller vart han skulle gjorde fel var att dom tog han hemmifrån ungefär.. 2-4dagar innan jul i guess? Varför kan dom inte låta han ha en riktigt jul åtminstonde?! Men det är vad jag tycker, och det enda jag undrar just nu är hur många idiotiska kommentarer jag kommer att få på det hära inlägget.
Till den som skriver runt
"undrar inte ni varför karin sjölund skrivit på ett upprop för att fria en dömd voldtektsman och pedofil?

http://74.125.77.132/search?q=cache:jJhHO6JhuxsJ:upprop.nu/CXEU+fria+dennis&cd=5&hl=no&ct=clnk&gl=no&client=opera"

TYcker jag ska lära sig stava och sedan växa upp! Hur många till från Övik har inte skrivit på den dära listan? Anledningen varför jag skrev på listan för dig som undrar men tydligen inte verkar undra själv så var det efter allt gott man hade läst på bloggen det var ju trots allt inget ont mot Dennis utan bara bra saker och varför det inte hände och motbevis och det var därför man verkligen trodde på det! Och den dära listan hade jag skrivit på från början utav allt det hära! 
Och till er som skriver att det hära kommer följa mig hela livet, vad kommer följa mig hela livet att jag stöttade tjejerna och ville ha fri Dennis? Och bara för att Bjästa vände ryggen till tjejerna behöver inte hela Övik ha gjort det right? Ni vet Bjästa ligger en bit ifrån Övik och till er som säger "ja nu vet man ju vart man inte ska åka, till bjästa!" Så kan jag ju bara säga.. Vafan ska ni göra i Bjästa? Det är en håla utanför Övik (staden) och det finns nästan ingenting där osv. Så håll er borta från Bjästa om ni någonsin åker upp mot norr, för erat eget bästa om ni inte vill tappa bort er! hahha,

Och nu ska jag gå och sova, hoppas ni kan tänka och läsa genom det hära innan ni skickar mera mordhot till mig!
Jag tar inte precis åt mig utav dom eftersom jag ver vad dom hära tjejerna går genom just nu, och ni vet inte om jag har varit med om samma eller hur? och om jag har det så är det hära en visning på min osäkerhet eller hur? För ALLA ljuger i övik. ALLA snackar skit om alla och alla överdriver..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0