ajaj.

Jag och sara åt en macka och drack oboy nyss för vi var hungriga och självklart så berättade jag en as sjuk dröm jag har drömt nu i veckan och hon kunde inte hålla sig för skratt så spottade ut oboyen tillbaka till glaset och då kunde inte jag sluta skratta och råkade slå ögonbrynet i bordskanten.. HEHE, gör ont! Det pumpar väldigt mycket där känner jag, vi ska snart gå upp och tvätta bort sminket och sedan se på Blondinbellas och Tyras show kl.21.00 på den här sidan. Och hoppas verkligen på att det är bra, och sedan så ska vi nog se på film och försöka sova vi ska upp och fara tidigt till farmor och farfar så! Blir nog riktigt kul där skulle jag tro.. Hinner jag inte skriva nått mera inlägg än det hära så hörs vi efter helgen och ta vara på sista helgen på lovet (ni som har lov) Annars ni andra får ta vara på helgen! Ha en bra helg.


Kommentarer
Postat av: Brittany

psst.. din font va jätte dryg att läsa :o

2010-03-14 @ 00:02:00

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0