uh..

sover fortfarande inte, det kunde inte tro va? Haha, iallafall så har jag sett på 1000filmer, eller okej.. 3 och är på min 4 nu, helt jävla falet.. Och jag är inte ens trött!? måste verkligen vända tillbaka dygnet.. kanske ska vara vaken hela natten så jag somnar tidigit imoegon? Why not liksom, men frågan är vad jag ska roa mig med i ungefär 5timmar till o.O Gick nyss för att dricka vatten för att jag är bajstorr i munnen pga vätskebrist och sen tog jag upp min katt för jag skulle bära hon till mitt rum så hon skulle sova hos mig för hon gick ut ur rummet när jag gick ut för att dricka vatten. Iallafall så började hon få kväljningar när jag höll i henne så hon skakade och sedan så släppte jag ner henne och då spydde hon, fett äcklig katt.. haha nejmen lär ha varit en hårboll. Ne ska fortsätta se på filmen och sedan ska jag försöka sova, lär nog inte gå eftersom jag är bajsig tjej.. Kommer sluta med att jag är dödstrött 11 på lördag istället -.-' Ne, godnatt en gång till!


Fuck the bitches, ne skoja.. eller ne. Ni läsare måste stå på er och inte falla för grupptryck eller vad folk säger om/till er. För det är det dom vill..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0