uh-

Hostan är nästan värre, men försöker hålla den inom mig så länge som möjligt så jag inte ska väcka mamma (A) Hostmedicinen smakade sunk och får mig att vilja spy, har nån nässpray med kortison? ahaha eller  vad min mamma sa det var, tror dom vill döda mig på sjukhuset/vårdcentralen. Jag och mamma har bestämmt att vi ska sy upp min klänning så blir allt kanoners, skorna är bra, sminket vet jag inte än och inte håret.. Nästan alla kommer ha lockigt och det känns as kul om alla niorna har lockigt hår.. Så funderar på att raka av det :) eller ja.. Spara typ 2-3cm så rosa hårfärgen syns iallafall :) Vad tror ni? Ser på sex and the city på 3an just nu och väntar på att scrubs ska börja, kanske ska göra mig en macka och sedan krypa ner i soffan? Helt ärligt.. varför jag ligger i soffan är för jag är less på sängen, klarar inte utav att ligga där något mera!! haha ne ska gå och kissa och göra ett glas oboy och en macka. Så ha en bra kväll, så ska jag försöka bli frisk.. snart... i hope.


saknar mina voffsar..
Speciellt Zita (understa bilden) :( vi ses snart gumman<3 hoppas du har det bra i himlen.

Och Zack får jag ju träffa lite nu och då iallafall.
HAHAH jag är helt sick i huvudet nu när jag är sjuk, jag börjar gråta för jag inte fick gå ut i solen,
började gråta för jag inte hittade chipsen/för jag inte kunde äta upp dom osv.
Gråter för minsta lilla så sitter och bölar över Zita just nu.. bra brud (Y)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0