tråkigafrågor

Vad heter du? - Karin Sjölund
I mellannamn då? - Linnéa
Vart bor du? - Stan
Trivs du där? - Ja då, det är nära till det mesta osv.
Brukar du läsa horoskop? - Ibland
Har du körkort? - Symaskinskörkort och moppekort? haha
Äger du några converseskor? - Icket!
Favoritdjur? - häst, hund, katt.
Vad spenderar du dina pengar på? -  Skitsaker och mat typ.
Senaste konserten? -
Minns inte haha.
Festar du? -
 Japp!
Sprit, cider, vin eller öl?
Öl helst, sprit funkar men inte cider! uuh.
Brukar du bli för full? - Ne,dricker med måtta och kan ta hand om mig själv.
Antal kuddar i sängen? - 7
Kan du baka bullar? - Jadå!
 Bläck eller blyerts? - Både och.
Mc donald's eller burger king?-
 Svårt att välja, glassen är godare på BK, men stripsen är godare på mc, hamburgaren är typ likadan.. Men godare dipp på BK.
Är du allergisk mot något? - Har bara nickelalergi.
Äger du ett busskort? - jaapp
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Brukar dock dricka vit mjölk!
Vad åt du till frukost? - eh... Mjukglass och strips.
Hur ser du ut idag? - Hade shorts på staden, sen tog jag på mig mina håliga leggings, och nu har jag trosor + ett täcke på mig.
Har du haft sex idag? - Who knows? ;) haha, ne.
Nästa mål i ditt liv? -
Att.. Glömma vissa saker och försöka må bra!
Vad såg du senast på tv? - Scrubs tror jag?
Hur svarar du i mobilen? - Beror på vem det är
Vem ringde du senast? - Sandra den bra
Vad sa den du ringde? - Att hon var påväg till Själevad och skulle nog till stan senare osv.
Sov du ensam? - Ikväll/natt sover jag inte, och imorgon ska Rebecca sova här
Vad innehåller din favoritnattmacka?-  Baugett med sallad,tomat,gurka osv. Skinka eller kyckling och currydressing

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng:
Jag själv, annars Rebecca
Du sov hos? Elin skulle jag gissa på.
Såg dig gråta: ingen
Fick dig att gråta: allt skit som har hänt.
Du delade en drink med: Måste ha varit Elin hah.
Du gick på bio med: Minns inte,går så sällan på bio
Du gick på stan med: Mamma!
Skällde på dig: Mamma för att jag sover så länge.
Skickade ett e-mail till dig: Gratis bio


HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Annars säger man detinte?
Bråkat med ditt husdjur? - hah, nä
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Japp!

SAKER 

Tar du droger? - Ne.
Dricker du? - Ibland ja.
Vem är din bästa vän? - Elin
Vad är du mest rädd för? -
Spindlar tror jag väl,och bli ensam och sårad
Vilka kläder sover du i? - trosor om jag är själv, annars shorts och tröja
Vart vill du gifta dig? - Är gift med Elin, men när jag blir äldre vill jag gifta mig på riktigt men en man som jag älskar mest utav allt.
Vad hatar du verkligen? - Spindlar,Folk som sviker/snackar skit osv.
Har du varit kär? Japp!
Kör du? - Moppe? Japp!
Har du ett jobb? - Extrar knäcker på Knasiga Kojan.
Gillar du att ha folk omkring dig? - Om det är vänner så
Är du ett hälsofreak? - Neee, äter det jag vill och det jag tycker om 

STUFF

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? Ja.
Är du ensam nu? -
Ensam hemma? Nej. singel? Japp
Några piercings/tatueringar? - Läppen och öronen.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Dåliga låtar.. T.ex. Den låten som Kissie dansar i
Vill du ha barn? - I framtiden så vill jag ha barn japp.

 

FAVORIT

Rum i huset? mitt
Typ av musik? - Lyssnar på det mesta men.. Hårdrock
Månad? - Ingen Speciell månad, 
 

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - Japp
Köpt någonting? - Ne
Varit sjuk? -
Sagt "jag älskar dig"? - Japp, till mami och Elin
Velat säga till några att du älskar dem? - ja..
Träffat nån ny person? - Ne, det tror jag väl inte
Saknat någon? En stund sen så fixade det väl sig
Kramat någon? - Japp!
Kysst någon? - aa

SENASTE

Låt du hörde: Slipknot - wait and bleed
Film du såg: Eva och Adam serien, annars.. American Pie
Drink du köpte:  Cola
Mat du åt: Max
Gången du åt en 7-Eleven korv: vene
Människa du slog: Jacob, haha . Dock oseriöst
Långa telefonsamtal: Igår med Elin
Dusch: Igår
Irritation: Att jag inte kan somna.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0