tråd?

Efter jag hade ätit upp 3-4glassar och spelat massa internetspel så såg jag på mina naglar och tänkte.. Nått måste göras! Sagt som gjort så fixade jag mina naglar så nu har jag glittriga och fina naglar ._. Drack lite kaffe och sen så kom mamma hem, vi for till skolan och jag städade bänken.. Kändes så ledsamt :( Inte alls skönt som jag hade trott, men men nu är det gjort och slutet är nära! Sen for jag och min mami till strömsknallen för vi skule köpa tråd, mamma stannade och kollade på en jacka och då såg jag den!!!! Den underbaraste tröjan av alla underbara tröjor, haha okej kanske inte.. men den är underbar!! haha, så provade den och guess what?! Mamma köpte den åt mig (L) S¨å underbart, blev så glad. Sen köpte vi nån sommrig duk och tråd ._. en mycket dyr tråd måste jag säga att det blev, och nu väntar jag bara på att mina underbara mor ka börja att göra tacopaj åt oss så min mage blir tyst. Fast jag kommer nog bara äta en jätte jätte liten bit, äter nästan inget när jag är sjuk. menmen, när jag satt i bilen kom jag på nått och var skit glad över att jag hade nått jag kunde underhålla er med.. Men glömde bort det lika fort som jag gick ut från bilen. Så ska kanske sätta mig i bilen och skriva ner det jag kommer på? ahahha. Ne ska gå och hjälpa min mami med maten nu ._. Ha en trevlig lördag och drick inte för mycket! själv så blir jag hemma :(


SÅ hära besviken och sur var jag när inte klänningen var som jag trodde.
dessutom hade jag tappat kulan samma dag :( Not a good day..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0