the sims

Jag vill spela the sims :( Får något fel, haha. Hade min the sims period förut, spelade bara the sims varje dag men ne inte längre och nu vill jag spela igen.. Men har inga skivor och ladda hem orkar jag inte.. Så om det är nån som har the sims 2 skivor så är det bara att låna ut (A) HEHE, magen min är mycket bättre idag och jag mår hyffsat bättre. Ont i huvudet och jävligt trött bara, men ska verkligen vila upp mig extra mycket nu till skolavslutningen så jag blir pigg. Men det kanske blev lite för mycket "ståhej" igår, vilket jag inte var van vid eller var tillräckligt pigg för.. menmen :( Känns jävligt illa att missa liksom den sista saken vi har tsm med bara klassen, men vad ska jag göra? Ne ska se på film och försöka somna igen, har ingen energi till att vara uppe och gå eller så.. Och dum som min mamma är dammsugar hon mitt rum fast jag nyss har gjort det så katten får damp och klöser sönder min hand. YEY, tack mamma -.-'




Kommentarer
Postat av: sanna

sv: var den? :o jag gick hem vid.. halv 2 kanske. men vilken tid var den där då? :o

2010-06-08 @ 16:32:48
URL: http://sannwhbabyh.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0