tårta

ligger här i sängen och känner att jag inte orkar röra på mig, är bajshungrig och uh.. men min mami vägrar att servera mig tårtan, för hon vill att jag ska gå upp och hälsa på alla osv. men känns så drygt för jag är bajshungrig så har ont i magen och då får jag alltid ont i huvudet.. Annars mår jag kanon bra! :D ne tro om man ska ta och gå och äta nån jävla tårta när mamma vägrar att servera mig, sen kanske man ska leta puk-koden eller så får jag köpa en nytt simkort bara... gah :(




dom två sista bilderna är vad sara fick utav mig :D

Kommentarer
Postat av: Mami

Jag tror Sara vart gladast för fiskespelet ;) De kommer hon ha såååån nytta utav hahahahahahaha

2010-06-20 @ 20:17:13

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0