tårta

fixade mig snabbt och for med hojen till min kusin, hon hade en jätte söt prinsess klänning! haha, iallafall så åt vi tårta osv.. Sen så for jag och mamma runt och glassade lite med hojjen och nu sitter jag här och letar bra filmer medans jag äter lite kycklingsallad och lyssnar på fonky fresh, otroligt gamla minnen man har med dom låtarna. haha, iallafall så sa mamma att jag skulle upp och hoppa tidigt imorgon så jag kunde följa med och spela minigolf och äte glass imorgon. Men hatar dock minigolf, men glass tackar man väl aldrig nej till? o.O Och det kan ju vara bra att jag kliver upp rätt så tidigt om det är soligt imorgon för då hinner jag ju sola lite! Ne nu ska jag se på film och sedan hoppas på att någon kommer och våldgästa mig, ciao bitches.


Lockigt och sommrigt hår! :D Tror även att jag ska ladda upp en video på hur dom med rakt hår kan få sommarlockigt hår som är as snyggt! :D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0