stil.

Det var en anonym som ville att jag skulle börja skriva om kläder och stil, menar du då kläder som jag gillar eller bara tipsa om olika snygga kläder på olika sidor? och om min stil som du ville att jag skulle skriva om kan jag säga såhär... Jag har ingen speciell stil, eller jag är blandstilen? haha, jag gillar vissa gamlakläder, t.ex. tunika/klänningen som jag hade på mig i en utav dom dära "outfiten", lite balong men ändå inte, stilren, fickor.. Ja typ sånt gammal, sen lite rock/punk med hål i byxorna, svarta kläder osv. Men samtidigt så gillar jag fashion, högkjol,högklackat osv. Så jag tar liksom på mig det jag trivs bäst i och tycker inte folk om det så fuck them, jag menar.. Det är väl huvudsaken att man trivs själv i det man har på sig och bär hela dagarna? Jag tycker det iallafall, jag gillar även smycken från gamlatider stora smycken osv. Sånt är S N Y G G T, och smycket bär upp en hel outfit måste jag bara säga. Men nu på senare tid har jag liksom. börja bli mera uppklädd typ varje dag osv. Men nu är sommaren här och då är jeans med hål i det snyggaste som finns! :D ska iallafall lägga upp dagen outfit innan jag och mamma går på stan och jag ska ha mina håliga jeans då, jag trivs helt enkelt bäst i dem och därför vet jag att jag kommer ha dom på mig. Annars brukar jag vara tjejen som sover onödigt länge så det enda hon hinner på morgonen är att ta på sig plaget som ligger närmast och är ren, måla ögonbrynen och sedan springa  till bussen! :) Men jag sitter även ofta på internet osv. och kollar på kläder så ska börja lägga in "dagens vill ha" där kommer det hamna outfits som jag vill ha, ensaka klädesplagg, godis kanske, smink osv. Ja sånna saker som jag vill ha! :) Men det fixar jag imorgon för nu hade jag tänkt att se på en fil och försöka sova.. IGEN hehe, ha en bra dag och jag hoppas att jag svarade på det du ville ha svar på, om jag inte gjorde det så kommentera och skriv tydligare hur du vill :)! Puss


Snygga håliga byxor som matchas enkelt med en vanlig tröja,
här ser ni att det är byxorna som "drar upp" hela outfiten, och dom hör egentligen inte ens ihop.

Godnatt från en bajstrött tjej som knappt evet vad hon skrev om xD
hon har även gjort det stora misstaget till att... klippa utav alla naglar för dom var äckliga :(

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0