stan

Somnade runt 6 imorse, inte bra.. men just nu så orkar jag inte bry mig, mamma klagar på att jag sover bort hela dagarna? Vilken tonåring gör inte det just nu? men aja, jag ska försöka akliva upp tidigare i veckan. Ska ta och fixa mig nu för snart så kommer Rebecca, ska hitta på något att göra osv. Men det blir nog trevligt ska vi se :) Hon lär  nog sova här också antar jag? och hon är en människa som vaknar tidigt, eller.. var iaf o,O  så hon lär väl dra mig upp ur sängen imorgonbitti isf. Men aaa,blir det dåligt med inlägg idag så vet ni varför. Hon och jag har inte varit med varandra på ja ett år ungefär så ni lär förstå :) Ne soka ta och fixa mig, ciao!


Rebecca är den mörkhåriga aka den enda man ser :D haha

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi som jobbar kan tyvärr inte sova så ^^ Men du är ju ledig för fan, då får man ju sova som man vill?

2010-06-22 @ 19:59:57
URL: http://lisapersson.bubbleroom.se/
Postat av: Mami

Nä de få man INTE!! :D

2010-06-23 @ 21:22:25

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0