städning.

funderar på att bli en städtant.. eller ne ångrade mig precis, finns inget värre än att städa, haha. Eller andras rum osv. är kul men inte sitt eget, hur kan det komma sig egentligen? iallafall s å har jag fått bort det mesta från golvet så ska snart ta och dammsuga och sedan torka golvet och sen slänga lite kläder i tvätten och hänga upp resten i min garderob :)! och efter det så hade jag tänkt att äta upp jordgubbarna som är i kylskåpet och testa någon ny saft som mamma hade köpt och se på alla american pie filmerna :)! men mys söndag helt enkelt, jadu.. ne ska återkomma när jag har något mera att säga, har inte precis så roligasaker nu, och idag vill jag inte ha några kläder :D hahaha


Söt tjej som ser full ut.. hahah :D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0