staden

Fixade mig snabbt och sedan åkte jag och mamma ner till stan, gick på banken och beställde nytt bankkort till mig eftersom att jag råkade skriva fel kod så åt bankomaten upp mitt kort, jävlabajskorv! Typ första gången på 3-4år jag glömmer koden!? haha, iallafall så får jag mitt nya kort nästa vecka och det blir perfa! Sen så gick jag och mamma till Cubus där det var massa med rea, sen så gick vi till gallerian osv. och mamma köpte saker åt mig, så ska väl slänga upp det snart i guess. Sen kommer även dagens outfit ut, iallafall så när jag och mamma var klar på stan så gick vi hem och sen har vi en kiosk nedanför mig som vi gick till och åt mjukglass och strips! Ni som inte har testat att äta det, GÖ DET!! så underbart gott, haha. Några som satt där kollade konstigt på mig och mamma menmen, sen så köpa vi cola och sedan så gick vi hem och nu sitter jag här. Ska ta bilder på det mamma köpte + outfit osv. Så jag skriva snart! BTW SÅ ÄR JAG JÄVLIGT SUR!!!!! VARFÖR KAN DET INTE FINNAS SAKER SOM JAG VILL HA PÅ REA?! JAG MENAR, AG SÖKTE STORA SNYGGA JEANS MEN HITTADE JAG NÅN PÅ REA½?! ne hittade bara dom som gick typ för 1600kr, och det orkar intej ag slösa på ett par byxor :s så bajs, så får väl vänta till falkenberg i guess!


Kåwl chej


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0