sorry.

Förlåt att jag inte skrev något mera,men hade som sagt inget att skriva om och därför kändes det bäst att inte göra det. Så just nu ligger jag i sängen och ser på American pie, och vill spy för jag är äckligt mätt efter att jag har ätit lite smörgås tårta.. fybubblan! Imorgon så måste jag antagligen på stan med mami, och då ska jag ta ut pengar och sedan lägga undan hälften tror jag.. För då har jag till falkenberg = shopping och liseberg! sen lär jag ju behöva köpa lite jappjappppppp, u don't get it? i know, but i dont give a fuck. iallafall så känns det konstigt.. igår åkte jag bil med en 92a och imorgon (måndag) så tar kanske en av mina närmaste killkompisar körkortet?! helt jävla galet, kan inte ens tänka mig dom bakom ratten.. Menmen, då är det bara och tänka hur det kommer bli när jag själv sitter där bakom ratten, eller ja nu iår när jag får börja övningsköra.. fan vad konstigt, gah.. haha, ne nu ska jag gå på toa och sedan borsta tänderna och se på film och förhoppningsvis somna! :D awesomeeee dude, haha juste!! jag måste skriva ner det ja.. alltså hur mycket lisse kostar ;) För då kan man lägga undan dom pengarna på direkten när man kommer dit ner, och typ ja :D Sen så ska jag även få pengar utav papi min eftersom jag gick ut nian och han inte var hemma då, + så får jag 600kr under tiden medans vi är där så det fixar sig ;)! Ne nu ska jag planera lite osv. och sedan sova, ciao!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0