smink? hår?

Eftersom att det blev en sen natt igår så blev det en vääääldigt sen morgon för mig också, vaknade rutn halv 2 utav att mamam ringde på hemtelefonen men innan jag kopplade det så var det försent. Hatar när folk ringer på morgonen, men eftersom att mamma inte alltid är hemma på morgonen när jag ska till skolan så brukar hon ringa och väcka mig så jag har liksom.. Lärt mig hur jag ska låta pigg och allert(?) istället för trött och nyvaken typ :o Så kan låta skit pigg när mamma ringer fast jag pratar med henne i sömnen.. Det är bra, hahah. Iallafall så tog jag fram några kycklingbröst eftersom vi ska göra nå indiskmat idag, as gott! :D Sen så har jag bara legat här, funderat lite på vad jag ska ha för frisyr på avslutningen och vad jag ska ha för smink.. På avslutningsmiddagen ska min kusin sminka mig och min moster ska kanske fixa mitt hår, min kusin äär skit duktig på att sminka.. alltså gah, galet bra! Och min moster är frisör så hon kan ju komma på nån fin frisyr till avslutningsmiddagen, men på själva avslutningen kankse jag borde börja tänka.. Vill ha lockigt men ändå inte, det mesta lär ha lockigt hår för det är liksom "sommrigt".. Men ska nog låna min sockerpullas locktång och testa lite frisyrer, kanske locka håret sen kamma så det ser "gammeldags" ut, eller låna mammas såndära saker som man skruvar in i håret och sen blir det snygga lockar, eller locka allt hår men ha bara två slingor därfram och resten i nån snygg uppsättning därbak? Gaha. Och sen sminket.. Vill ha liksom naturlig look men ändå så att det syns.. GAHA, håller på att dö :( Men det blir nog bra vilket fall som hellst skulle jag kunna tro ska vi se :) Ne, ska dricka upp min oboy och se klart på filmen som jag somnade ifrån igår. Ha en bra dag! :)


Kanske bara lite lockigt som jag hade igår? då hade jag bara duscha.. haha

Min kusin har gjort det dära bara utav smink, as snajs :D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0