riktig trötter.

Mamma kom hem och gjorde maten och sen så åt vi och jag gick in till mitt rum och skulle forsätta att se på filmen jag såg innan maten.. Vad händer jo jag sover och vaknade nyss xD Känns skit bra,men är lika trött ännu så ingen större skada skedd. Tur jag inte börar förän kl. 12, så jag kanske har en chans att kunna kliva upp ._. Ne, nu ska jag packa lite till Bergön dvs dit vi ska imorgon med klassen, blir nog skit kul. Bloggar innan jag far och sen så får ni leva utan mig tills på onsdag ;) Synd att jag inte har Devote eller något sådant där man kan göra tidinstälda inlägg ._. Ne. Ha en bra kväll :)


Hapyy? Ok.. No thats just another fake smile


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0