ny hårfärg?

Vissa har smsat och andra har skrivit på msn och sagt att jag ska färga rosa,brunt och rött. Men ingen vet riktigt vilken färg det blev, blev det rosa igen?

Först så blekte vi och hedde i pastellrosa hårfärg, men rosafärgen fäste inte i håret så jag såg.. orange/aprikos- aktig ut, bestämmde att jag inte kunde se ut så. Så jag och min kusin cyklade till Coop! DET ÄR AS LÅNGT!! ahha, dog efter 200m, vältränad tjej? JAPP :) Stod där och kunde inte bestämma mig mellan röd elelr brunt, och sen vart det rött men.. vilken rödfärg!? Fick nå fel och tog bara nån tillslut och gaha.. Den underbaraste rödfärgen jag någonsin har sett, åh.. jag dog. haha, så det blev bra, och sedan så testade vi lite sminkningar som jag kan ha imorgon på middagen. Blev as fint iallafall, och sen så provade jag klänningarna en gång till och ja. Nu ska jag sova så jag kan komma upp nån gång imorgon :) Eftersom jag ska på skolan och kolla när min klass har "klasskampen".. Sorgligt :( Ne, ska slå gång en film nu. Ha det bra


Jag och kusinis. miss u<3


Kommentarer
Postat av: bästkusinsara

aaw, saknar dig med sötnos :')<3

2010-06-12 @ 15:31:43
Postat av: Anonym

Skriv vad du har på hjärtat, svarar alltid på bloggen om det är något som jag kan svara på. Så glöm INTE att kika in igen sweetheart :3

2010-06-17 @ 23:42:54

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0