nostalgi

Egentligen förstår jag inte varför man säger nostalgi eftersom att på wikipedia står det att det var någon himla sjukdom typ och sen på flashback tror jag det var då stod det typ om man åker förbi sin gamla skola osv. då är det nostalgi typ. Alltså saker från förr i tiden typ? eller ja så uppfattade jag det typ, iallafall så har jag nyss vaknat och ska ta och skynda mig att fixa mig lite och sedan ska jag,mamma och A gå ner till villakiosken och äte glass och ja dom ska väl spela minigolf skulle jag tro, om jag inte också ska göra det.. får se :D Igår kväll så skulle jag såg jag på Bert's dagbok (snacka om nostalgi om det nostalgi betyde det som jag uppfattade det till ._.) , hahah så länge sedan man såg på det, hahaha. Underbart bra program måste jag bara säga, lite synd var väl att det var textning på norska. Men norska är lätt att förstå dock men inte när man är as trött och har så tyst som möjligt för att inte väcka dom andra i huset. haha, Na ska skynda mig nu så mamma slutar tjatar på mig! Skriver senare, Ciao!


Trött tjej som helst hade sovit just nu ._.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0