my bloody valentine

Jag kom hem från Caroline för ett tag sen, vi satt iallafall hos mig och åt lite nyponsoppa,diskade, lyssnade på musik och bara chillade. Sen så gick jag carro och wedda till hemmakväll och köpte filmer, till er som inte laddar hem och inte har några bra filmer hemma kan jag säga SPING TILL HEMMAKVÄLL!! DOM SÄLJER FILMER FÖR 19KR! Fucking awesome dude, dom köpte två filmer,chips och jordnötsringar. Sen gick vi hem till Carro och pratade med hennes föräldrar lite osv. Sen så såg vi på filmerna, kommer dock bara ihåg en films namn det var "my bloody valentine". Grymt bra film, den måste ni se verkligen! :D Men den andra filmen som vi såg var också ganska awesome, men kommer dock inte ihåg vad den hette.. Får fråga Carro imorgon, hm.. Just nu ligger jag i sängen och tänkter på majskorvar, haha galet.. Är galen i dom, fast jag tror nog att jag ska slänga igång en film och sedan sova, för varje natt har jag varit uppe till 5-7 på morgonen och det känns lite onödigt för då sover jag oftast tills mamma far på jobbet eller längre så.. Jag menar om det är soligt så är det onödigt att missa? hihi, ne ska nog se på film och sova lite nu, så skriver mera imorgon! :)


Bilder som min kära kusin har tagit, saknar dig lite  vaaa½!! hajeh diujfmedo
SKa sova, nu ska jag sova... hehe

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0