morsdag.

Jag har inte gett min mamma dikten som hon skulle få på morsdag ännu.. Eftersom våran skrivae inte funkar men nu så kom jag på att jag kan lägga in dikten här så kan mamma få skrivaut den på jobbet eller bara ha den här :) (eftersom jag vet att min mamma tjyvläer min blogg ;). puss på dig)

Älskade Mamma;
Jag vill börja med att säga: Tack!
Tack för att du gav mig livet.
Tack för att du gav mig kärlek.
Tack för din värme, omtänksamhet och tröst.
Utan dig är jag ingenting.
Utan ett ord, förstår vi varandra.
Ingen är närmre mitt hjärta än du.
Mitt hjärta slår för dig

Du är Min mamma och det är jag stolt över!
Du är Min mamma och jag är Din dotter!
Det kan ingen ta ifrån oss!


Kommentarer
Postat av: Katarina

åhhh vad fin!! Helt omöjligt att hålla tillbaka tårarna! :) Men ni ÄR varandra! Älskar er bägge två! <3 <3 KRAM!!

2010-06-05 @ 17:55:54

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0