morningggg.

Idag tänkte jag hitta på något bajsintressant för bajskarin, jag tänkte prova massa kläder och prova ihop gamla/nya stilar och kolla vad jag gillar, och sen lär jag nog lägga in bilder på det även. Jag vet inte vad som har hänt med mig efter att jag har färgat rött, har fått nå jävla 50-tals tema på huvudet som jag gärna vill klä mig till osv. Helt galet, vad jag kan vara rolig ibland. Ne ska ta och göra kycklingsallad nu, istället för frukost. Jag menar.. hur tråkig är inte frukost egentligen? Så varför inte äta middag/lunch-aktigt till frukost?! :D Ifs så brukar man typ äta lunch nu men ändå 8) hehe, ne nu ska jag ta och sätta igång, ciaaao!


Hela soffan full utav saker för jag letade fram massa kläder igår..heheh igga mina singoalla lakrits kex (A) och lipbalm, och allt annat utom kläderna.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0