Mitt dröm bröllop!

För länge sedan så kollade jag på någon film, kommer dock inte ihåg vad det var för någon. Och då var dom i ett båthus i solnedgången, enda sen jag såg den filmen så har jag drömt om att gifta mig i ett vackert men gammalt båthus i något annat land i soluppgång/nedgång. Och jag ska ha en snygg vit klänning och en sommrig uppsättning och "hårt"/sotning men ändå mjuksminkning. Det skulle vara så underbart, och sen ska min blivande mans familj och hans närmaste kompisar vara där + min familj och mina närmaste kompisar. Sen på smekmånad så skulle jag drömma om att åka tillbaka till Indien och låta han uppleva det jag fick uppleva, eller till någon romantisk ö. Kan inte precis kalla Indien romantiskt men det är otroligt fint på vissa ställen och jäkligt mysigt! Sen far man till en ensamstrand typ och bara vara vi två där osv.. Det är det jag drömmer om.. Och den drömmen fick jag för 3år sedan kanske? Ganska otroligt att jag har kvar den drömmen ännu. Och sen är det bara att hoppas att den går i uppfyllse.


Typ sånt hära, fast på finare ställe och där det är öppet ska det vara golv osv.
Och sen ska det vara många båthus bredvid varandra..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0