Midsommar!

Japp, idag är det midsommar. Har precis vaknat utav att Rebecca ringde och sa att hon var i staden så ska typ klä på mig, äta någon slags frukost av något slag (eller ja försöka, är inte så hungrig på morgonen). Det är även soligt ute så ska kanske slänga på mig bikinin och gå ut och sola och sedan när Rebecca kommer så lär vi väl sola, smsade hon igår kväll och bad hon ta med sig bikini utifall att det var soligt så kunde vi sola. Så ja, lite färg vill jag ju trots allt ha! Hahah, sen blir det väl att planera på vad man ska ha på sig ikväll. Kanske blir den svarta tunikan och gladiator skorna, yeah.. Vi får väl se! :D Ne ska ta och göra frukost nu så jag skriver väl senare när jag hinner! Ha en bra kväll och till er som ska dricka.. Drick med måtta! Och ni alla får ha en trevlig kväll för det tänker jag iallafall ha :D


Typ den hära outfiten hade jag tänkt mig!

BTW!!  Jag har fönstret öppet för annars blr det as varmt i mitt rum, och igår kväll när Jacob var här så kom det in en mygga, gissa om jag har myggbett på armarna nu!! DÖÖÖR

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0