maxmat.

Mamma och jag skulle egentligen grilla och sen skulle jag grilla med klassen, men sen så skulle jag och mami äta hemma istället. Kände att vi inte orkade göra någon speciell mat så min lyx examen mat blev max!! :D Fucking awesome dude, sen så for vi runt i stan och kollade lite, haha tvättade rutorna på bilen osv. Riktigt trevligt :) Och nu ska jag ta och sminka mgi och fixa håret innan jag ska iväg till gullänget där saker händer ikväll,sen kanske jag ska till Fridhems (en gata, haha där elin bodde förr) och umgås med massa, vi får se vart kvällen leder :) blev taggad utav Jåwi på fb så tänkte lägga ut dom bilderna så länge.


Avslutningsmiddagen, alla var otroligt fina :')

Alla snygga bryds vaa! :)

Avslutningen idag.

KOmmer sakna er alla äckligt mycket har jag insett nu, gaha..
Men vi får fanimig inte tappa kontakten :)
Tack för alla dom hära åren, och tack till matte som slängde en stol i huvudet på mig när jag nyss hade börjar (HAHAH, det var utav misstag :). ) Fan vad kul vi har haft genom åren. LOVE U GUYS♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0