mat mat mera mat.

gick som sagt till köket för att få mig lite tårta, men vad fick jag?! jo makaroner och korv, så inte okej alltså. haha skoja, men iallafall så ja.. Har ätit och just nu lyssnar jag på diskvatten för A står och diskar, mamma for till jobbet.. och jag längtar efter jordgubbarna som står i kylskåpet, pratar även med Amanda så ska kankse följa med henne osv. och grilla ikväll, blir nog snajs! om jag orkar som sagt, känner typ ingen utav dom som ska grilla så.. kommer typ känna mig random så, får se om jag ens orkar faraaaaa, hihi. Just nu sitter jag och letar efter någon som har lust att följa me till norrfällsviken på midsommar, eftersom mormor har en stuga där så har jag och mamma fått låna den under midsommar så det blir nog trevligt, i värsta fall stannar jag väl kvar här..  men har alla american pie filmerna, och har massa fika hemma så att.. så illa skulle det ju inte vara ;) haha, ne ska ta mig orken till att städa mitt rum osv.. Jag menar, måste göra något dom håller mig igång nu medans jag inte har min telefon.. Helt ärligt, det är värre att vara utan mobil än dator.. dörlitejustnu,ochskaförsökaattinteslutaandas.. ehehehe :D kalla mig mobilberoende eller databeroende,det rör mig inte speciellt mycket i ryggen. ;)


sitter här med en äckligfläta och äckligsmink sedan igår och en dödfinmobil :(

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0