majskorvar

Amanda var trött så orkade inte komma så jag la mig i soffan och åt en majskorv!! JA JAG FÅR SÄGA MAJSKORV! men ingen annan kom ihåg det, för då härmar ni mig :s haha, skoja. iallafall så var det bajsgott, har ätit 3stycken nu och  funderar på att koka den sista nu.. skulle vara bajsgott :( tog mig aldrig orken till att äta något annat än majs idag, så har levt på bajskorvarna, eheh. Har sett på lite filmer, har kollat på tv, druckit ett glas vin i min ensamhet och drömt om maxmat. och tack till Cecilia som tyckte mitt hår var snyggt, jag tror jag kommer färga tillbaka senare, men ska vara rödhårig ett bra dag nu tror jag och sen ska jag.. nog bli brun ._. hehe jag har svårt och bestämma mig för hårfärger jag vet, och vill testa nya frisyrer hela tiden, men ångrar mig så mitt hår är så jävla ojämt och fult. haha men det får man leva med, har bestämt mig fr att bara toppa och klippa upp och sen skita i luggen osv. HÖR DET KARIN DU SKA INTE KLIPPA LUGGEN!! vilket jag brukar kunna göra om jag har tråkigt, iallafall så ska jag spara långlugg, långt hår på sidan så jag kan lägga över det till en stor mittbena så luggen blir bajssnygg, jag vill nu :( jävla horbög jag är som klipper håret.. hahah menmen, får väl ta och vänta x antal månader och sedan kan jag göra det :) Ne nu ska jag se klart på how i meet yout mother och koka en Bmajskorv och mysa i soffan, sen sova.. PUSSSSSS


Min fina sminkning på avslutningsmiddagen.

NU JÄVLAR KLIPPER DU INTE HÅRET KARIN!! HUH. haha


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0