maaaaat

Kom nyss in efter 2 timmar med stek! lite färg har jag iallafall fått mig så det är ju bra, och nu är det bara att hoppas att solen håller kvar så man kan sola lite till så man blir lite brun innan man ska till falkenberg :D tanken på hur bruna dom kommer vara där nere får mig att vilja springa till solariumet och aldrig komma därifrån förän jag ska dit ,_. hej cancer! haha, iallafall så la jag där och solade och efter en stund kom mamma ut med kycklingsallad, så underbart gott säger jag bara. Eftersom att jag inte hade hunnit äta frukost och jag höll på att spy för jag var så hungrig, duktig mamma! Och nu ska jag väl klä på mgi och fixa mig lite, sedan tar jag och mamma motorcykeln till Själevad/Överhörnes och gratta min kusin som fyller 3! :) Blir awesome, och ikväll vet jag inte riktigt vad som händer.. men nu ska jag börja fixa mig så vi kommer iväg :)


Äcklig osminkad tjej med halva ögonbryn och uh... haha


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0