lycklig.

Är så lycklig!! :D Har bajsbra känsla i magen och är glad nästan hela tiden förutom idag då jag var bajsless på allt. Och sen så är det bara en måånad kvar tills jag och sockerpullan min drar ifrån övik, okej.. Det är bara för tie dagar men bättre än att vara kvar hela sommaren :D gaha... Tänkte lägga in bilderna på outfiten och sedan så ska jag se på tv och äte upp kladdkakssmeten som jag gjorde (L) hihi, sen gå ut med voffsen. så.. here it come.


gummiben på ena bilden eller vad?! haha

En tunika/klänning som går i gammeldagsa stilen, råkade radera andra bilden.
Till dom så har jag mina gladiatorskor från Indien, har sockar på mig på bilden men kommer inte ha det till sommaren så klart :D Vem gillade ni bäst?

Kommentarer
Postat av: carola

Den första outfiten helt klart :D / Kram

2010-06-17 @ 05:52:16

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0