lunch med mami

 Har varit på stan och ätit lunch med mamma, en underbart god räkmacka! Ett minus var dock att dom inte var helt skalade, eller ja.. Vissa räkor! Det gjorde mig kind of sad, sen så gick vi runt och tittade på kläder osv. Hittade ett par bajssnygga shorts som jag blev kär i på carlings för 199kr (efter man ha tagit bort reatjosan), men jag kände att jag är mer i behov utav en snygg väska så en väska blev det! :) Tack mami.
Det här är så typsikt, följer man med en kompis när den ska shoppa s¨hittar man tusen olika plagg man vill ha, okej.. Nästan då, och nu när det är as mycket vinterrea och när man har någon som betalar åt en så hittar man inget. Så typsikt! haha, iallafall så ska jag ducha och sedan fixa mig (igen) hha, och sedan lär jag hjälpa min mor med en kycklingpaj, hon fyller år på söndag och ikväll är det nå bajs på parken som ligger typ 3min ifrån oss så ska hon vara här med några innan osv..Så kanske ska hjälpa lite, eller jafå se. Och senare ikväll så ska jag umgås med Andre, vet dock inte riktigt vad vi ska göra men det ser vi då :)! Lägger upp en bild på väskan efter jag har duschat!


Trött äcklig tjej som har lust att dö, hjälpa henne? :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0