korv

Kom nyss hem från norra med Rebecca, vi åkte dit för att köpa korv men slutade med att vi satt där en timme och åt korv,drack cola osv.. Tidigare så la vi i gräset och pratade, sen kom Andre, åkte till okQ8 och träffade Kp och sedan så... åkte vi till hamnen där dom lämnade oss!? haha så då kom Jacob och var med osss istället, åkte till coop för att köpa godis och sedan hem till mig för att se film. Blev 3 filmer och en sovande Jacob och Rebecca.. dom la på mig medans jag fick sitta, snällt ;o och ja.. för typ en timme sedan tog vi moppen till norra osv. och nu ska vi se på fim och sova så vi kommer upp imogon så mamma slipper klaga på vilken oansvarig dotter hon har som sover bort heladagarna?! som lisa kommenterade så jobbar inte jag och jag har sommarlov så jag tycker att jag får sova hur länge jag vill menmen, inte mamma inte. Ne hejdå!!!!!!!!!!!!


Så bara för att mamma klagar på mig så får ni en bild på en oansvarig förälder ;) som jag älskar dock. hehe


Kommentarer
Postat av: Mami

Bah! Schyssta du ä da! :( Jag är inte alls oansvarlig...inte mitt fel att SJ-pallen hoppade upp å skallade mig ju ;)

2010-06-23 @ 21:23:52

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0