Kebab

Jag och Rebecca kom hem runt 4-5 tror jag? haha, vi åkte med Jacob hem. For till norra och köpte korv men fick lov och vänta på att gå ut ur bilen  typ 20min för det var nån snubbe som stod och spydde, haha. Iallafall så åkte vi hem, hedde på "Adam och Eva - fyra födelsedagar och ett fiasko", men vi pratade mest om saker som folk hade sagt osv. och imorse när vi vaknade så var vi baajshungriga och sugen på nått sliskit. Så vi skulle ta moppen till Marco Polo och köpa en kebabtallrik med strips, men då gick jag ut och frågade mamma och A om dom skulle ha, och det skulle dem så dom åkte och köpte istället. Så har väl nästan nyss ätit upp och Rebecca for typ för 5 sek sedan, så nu ligger jag här och försöker komma på något att göra ikväll.. Får väl se vad det blir :D! Bjuder på lite bilder vi knäppte igår medans vi väntade på skjuts.


HAHAH, hon visste inte om att jag tog bild xD

Min fjårtizzGiRl. haha skoja

Hotade henne (hahah, ser ut som två fingrarna som är böjda är två stumpar..)

Sen så blev hon ledsen och jag blev sur.

Sen ville vi ha varandra! Slut på sagan.

Kommentarer
Postat av: rebecca

HAHAHAHAHHA vilken gullig saga <3

2010-06-26 @ 19:35:38
URL: http://justjaag.devote.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0