kakor

Äntligen så blir min mage glad, hade inget bra som jag kunde äta utan att koka dvs nudlar hehe. Så tog kakor så nu ligger jag här i sängen och äter kakor läser lite småbloggar som jag inte brukar läsa och ska snart slå igång tredje filmen och försöka sova igen. Läste på min kompis blogg att hon hade varit ute och cyklat så blev verkligen bajssugen på att gå ut och cykla en sväng genom övik, men sen kom jag på at.. jag HATAR att cykla, ahahah. Och att jag inte orkar klä på mig.. Så iställer för att göra det och få friskluft så ligger jag i sängen och äter kakor? uh.. Måste börja träna, tror faktiskt att jag ska ta en cykeltur senare idag.. Eller ja beror väl på om jag någonsin vaknar igen men alltså det är lugnt :D Jag kirrar det ju, ne nu vill jag se film och bli trött så jag kan sova.. Ska se föräldrarfällan<33 love :D


skjut mig snälla!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0