kåål heeeest som har en pånniii :3

Okej.. Jag skojar med rubriken men kom inte på någon annan xD Sitter vid min nya datår (jag vet det stavas dator) och är super kååål (vet det stavas cool). Jag har nått fel så jag fick lust att skriva vissa saker som det låter t.ex. råsa,såva osv. Igår så såg jag och mamma på nån film och myste sen så gick hon och la sig eftersom att hon skulle upp tidigt eftersom hon jobbar helg så skulle precis gå och lägga mig men då ringer Henkee från kramfors mig och sen så gick jag ut och träffade dom och pratade med mina friends som jag inte har träffat på längeee ._. dom e snell (vet det stavas snäll), sen så gick jag in och la mig och jag vaknade imorse utav att jag hade haft en äcklig dröm.. Min mormor hade en stuga i Indien och vita personer fick inte vara i det dära området men jag och mamma ville ju hälsa på mormor eftersom hon var sjuk. FÖRRESTEN min mormor var BRUN men vi var VIT?! haha, iallafall så gömde vi oss i stugan och sådant men tillslut så hittade dom oss och skulle döda oss men då vaknade jag utav att det var någon i våran lägenhet :( Fett läskigt, haha. Men då insåg jag att det var han som skulle fixa min dator och mammas kompis som var här så då blev jag lugn igen. haha. Neee ska kika vidare med min nya datår och kanske leka lite kåål.


Jak e ganska kåål.
Första bilden har min kusin tagit  och andra bilden är i skolan så tror Jåhani E har tagit den


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0