jordgubbar

Rebecca kom hit runt 12 imorse, jag fick sova ca 1 timme inatt. AS BRA! haha, iallafall så gick vi ner på stan en sväng och sedan så åt vi mat och sedan gick vi ut och satt oss i solen och åt jordgubbar och bara chillade. Gick och träffade viking en stund och sedan så när vi kom hem så gick jag och duschade direkt så just nu håller vi på att fixa oss. BTW har blivit brun :D Not bad not bad! hhaha,ne ska ta och fixa klart mig så inte våran skjuts behöver vänta så nedrans länge på oss. Så ja, skriver väl när vi kommer hem inatt eller något sådant! :) CIAO


Min näsa ser bajsstor ut med whata fuck!

Kommentarer
Postat av: elin

SV: haha du är bajssnygg :D ringen har ja köpt på glitter =)

2010-06-25 @ 19:12:34
URL: http://elinannah.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0