hungry biatch

Hungrig bitch kan jag inte säga mot, hittade mig själv för 3min sedan i köket med mjölk i en kaffekopp och en kall pannkaka med socker i handen.. Men det är tillåtet när jag knappt äter något längre, tappar matlusten när jag är sjuk + så får jag dom dära magsmärtorna när jag äter märkte jag idag.. Inte alls bra, men vad ska jag göra? jo jag få smygäta mitt i natten, det enda valet! Jag vet inte vad det är med mig men jag är äckligt sugen på keso!? Tycker inte ens om keso.. och jag vill ha chips,godis,hamburgare... Ne mår illa bara jag skriver om det, vill ha sallad med fetaost, fybubblan vad gott!! Tro om man ska ta och slå igång en film och ta och sova så man är pigg och allert när kusin min kommer hit imorgon runt 12-1. Och sen kommer även Elin när hennes buss från gideå är i stan!! OM HON INTE MISSAR DEN SOM HON ALLTID BRUKAR!!! hon ska lämna massa böcker och städa skåpet på skolan och sen så ska hon även komma förbi med locktången så jag kan få låna den, har fortfarande inte kommit på vad jag vill ha för frisyr ännu.. GALET!! Ne ska se på film och sluta skriva om mitt hårproblem haha.


Skaka roooompa!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0