hostmedicin

Sov i soffan igår för jag ville se på tvpogram istället för att se på nån tråkigfilm mamma tyckte att jzg hostade så mycket så hon fick lov att använda öronproppar xD Så nu har hon ring sjuhuset/vårdcentralen så dom har skrivit utett recept på typ den starkaste hostmedicinen? haha, sen ska jag äta ipren/alvedon 3ggr/dagligen. gaha.. Får typ ingen luft utan att hosta, och har skit ont i mitt högra bröst. och har även feber idag så kommer inte till skolan imorgon heller, så kanske blir hemma hela veckan istället, KUL! :( Sen så har jag blivit besviken.. KLÄNNINGEN VAR JU FUL!  såg ut som om jag skulle på begravning eller nått, satt inte tight och var bara rak osv. as fult.. och mamma trodde inte man kunde sy in den och upp den så får väl ha kavajen min över isf.. En sak jag stör mig på är att det är bara är såndära jävla fittsäljprogram nu på morgonen och sen bara barnkanalen och dewt är dåliga barnprogram :( finns absolut inget att se på ju.. Ne SKA LÄGGA MIG I SOFFAN OCH HOSTA VIDARE SÅ KANSKE MINA LUNGOR PLOPPAR UT NÅNGÅNG!! oj caps.. orkar inte sudda XD


slemlösande hostmedicin på bilden.
Bild lånad från google.



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0