home sweet home.

Kom hem för ett tag sedan efter att ha umgåtts med gamla järngänget ;) HAHA, skoja.. Men den sommaren jag träffade Henke (han från Kramfors) så var det samma sommar som jag och Jocke började umgås och sen så umgicks jag med hans kompis Jäger,William och Evelina. Och ikväll så var det jag,Jocke,Henke,Jäger (Jesper),William och evelina + Jäger och Evelinas kompisar,har myst lite och rökt lite vattenpipa och bara varit. Helt underbar kväll som fick mig och tänka på hur underbart det var den sommaren jag träffade alla dom, sen nu efter tiden så ses vi inte lika mycket.. Eller Jocke och William brukar spontan hälsa på mig, och det är roligt :3 Men inte hela "gänget" liksom, det man saknar.. Eh blir väl bättre :) Ne ska ta och se på en film och sedan försöka sova. Så ha det så bra ;) Puss



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0